LEGION BRAZILIAN JIU JITSU

სწავლების მიმართულებები

ბრაზილიური ჯიუ ჯიცუ (BJJ)

ბრაზილიური ჯიუ ჯიცუ არის საბრძოლო სპორტი, რომელიც ფოკუსირდება გრეპლინგზე და განსაკუთრებით პარტერში ბრძოლაზე. ის ასწავლის ტანით შედარებით პატარა ადამიანს, თუ როგორ დაიცვას თავი დამოუკიდებლად მასზე დიდი მოწინააღმდეგისგან ტექნიკის სწორად გამოყენებით.

გრეპლინგი/ NOGI

გრეპლინგი ძირითადად ასოცირდება პარტერში ბრძოლასთან. ამ ტიპის გრეპლინგი ფოკუსირდება მტკივნეულ და მახრჩობელა ილეთებზე.

თავდაცვა

ბრაზილიური ჯიუ ჯიცუ დაგეხმარებათ ისწავლოთ, თუ როგორ დაიცვათ თავი უკეთესად, გაიუმჯობესოთ გამძლეობა, გასწავლით სტრატეგიულად ბრძოლას და ზოგადად უკეთეს მებრძოლად გაქცევთ.

რატომ უნდა მივიდე ბრაზილიური ჯიუ ჯიცუს აკადემიაში?

ბოლო წლებში შერეული საბრძოლო ხელოვნების სპორტი დიდი ყურადღებას იქცევს თავისი პოზიტიური გავლენის გამო ჯანმრთელობის და ფორმაში მოყვანის კუთხით. ბრაზილიური ჯიუ ჯიცუ შედარებით თანამედროვე ხედვაა საბრძოლო ხელოვნებაში და შეჯიბრებებში. ბრაზილიური ჯიუ ჯიცუ არის გრეპლინგზე დაფუძნებული საბრძოლო ხელოვნება, რომლის ძირითადი დანიშნულებაა მოწინააღმდეგის კონტროლი იმგვარად, რომ აიძულოთ მას დანებება. ბრაზილიური ჯიუ ჯიცუ იძლევა შესანიშნავ ფიზიკურ მომზადებას და ამით სპორტსმენებს საშუალება ეძლევათ ქონდეთ მაღალი ფიზიკური მომზადება. ბრაზილიური ჯიუ ჯიცუს ვარჯიშით უვითარდებათ კონცენტრაციის უნარი, ფოკუსირება და გამძლეობა.

რატომ უნდა მივიდე ბრაზილიური ჯიუ ჯიცუს აკადემიაში?

ბოლო წლებში შერეული საბრძოლო ხელოვნების სპორტი დიდი ყურადღებას იქცევს თავისი პოზიტიური გავლენის გამო ჯანმრთელობის და ფორმაში მოყვანის კუთხით. ბრაზილიური ჯიუ ჯიცუ შედარებით თანამედროვე ხედვაა საბრძოლო ხელოვნებაში და შეჯიბრებებში. ბრაზილიური ჯიუ ჯიცუ არის გრეპლინგზე დაფუძნებული საბრძოლო ხელოვნება, რომლის ძირითადი დანიშნულებაა მოწინააღმდეგის კონტროლი იმგვარად, რომ აიძულოთ მას დანებება. ბრაზილიური ჯიუ ჯიცუ იძლევა შესანიშნავ ფიზიკურ მომზადებას და ამით სპორტსმენებს საშუალება ეძლევათ ქონდეთ მაღალი ფიზიკური მომზადება. ბრაზილიური ჯიუ ჯიცუს ვარჯიშით უვითარდებათ კონცენტრაციის უნარი, ფოკუსირება და გამძლეობა.

თავდაცვისთვის

ხშირ შემთხვევაში ხალხი თავის და მათი ოჯახის წევრების დასაცავად შერეულ საბრძოლო ხელოვნებას ვარჯიშობს. დაწყებიდან სულ რაღაც რამოდენიმე კვირის შემდეგ თქვენ იგრძნობთ ვარჯიშის შედეგს სხეულზე, რაც გაგხდით უფრო თავდაჯერებულს, ფოკუსირებულს და ძლიერს, ვიდრე თქვენ ეს ოდესმე წარმოგედგინათ.

რომ გახდეთ ბრაზილიური ჯიუ ჯიუცუს პროფესიონალი ათლეტი

პროფესიონალ ათლეტად ჩამოყალიბებისთვის საჭიროა სპეციალური მომზადება სხვადასხვანაირი ვარჯიშებით, სპარინგ პარტნიორების დახმარებით და მუდმივად ახალი ტექნიკების შესწავლით. ეს ყველაფეერი შეიძლება იყოს დამღლელი, მაგრამ მოგვიანებით ზუსტად ეს იქნება თქვენი კარგად ყოფნის განმსაზღვრელი ფაქტორი.

ფიზიკური უპირატესობები

ბრაზილიური ჯიუ ჯიცუს ვარჯიშები სხვა საბრძოლო ხელოვნებებისგან განსხვავებკთ გამორიჩევა მისი სირთულით, რაც გამომდინარეობს ჭიდაობის ფიზიკური დატვირთვისგან. ერთი ტიპიური სესია მოიცავს კარდიოს, გაწელვებს, სუნთქვით და წინააღმდეგობრივ ვარჯიშებს; ეს სესიები აუმჯობესებს თქვენს ძალას და გამძლეობას მოქნილობასთან ერთად.

ხშირად დასმული კითხვები

არა! ბრაზილიური ჯიუ ჯიცუ , არის ყველასთვის!  ზოგ ადამიანს ჰგონია , რომ საბრძოლო ხელოვნება მხოლოდ ბავშვებისთვისაა. მიუხედავად იმისა, რომ BJJ-ს ძალიან ბევრი დადებითი მხარე აქვს ბავშვებისთვის, ამჟამად ჩვენ გთავაზობთ ვარჯიშებს მხოლოდ 15 წლის ზემოთ. ყოფილა შემთხვევები როდესაც  ვარჯიში 50 ან 60 წლის ასაკშიც დაუწყიათ, თუმცა BJJ-ის მოჩხუბარის საშუალო ასაკი 30 წელია. ასე, რომ არ აქვს მნიშვნელობა შენ 18 წლის ხარ თუ 60-ის, ვარჯიშის დაწყება დაგვიანებული არასდროს არ არის!

არა! ეს არის ერთ-ერთი ყველაზე მცდარი შეხედულება. სწორედ ბრაზილიური ჯიუ ჯიცუს ვარჯიში ჩაგაყენებთ თქვენ ფორმაში. ჩვენი ჯგუფი შედგება განვითარების სხვადასხა დონეზე მყოფი სპორცმენებისგან (მათ შორის დამწყებებიც). ზოგადად ჯიუ ჯიცუს ვარჯიშები ინტენსიურია მაგრამ ჩვენ ისეთი სტრუქტურა გვაქვს განვითარებული, რომ დამწყებისთვისაც შესაძლებელი იყოს პროგრამის შესრულება.

საუკეთესო მიზეზი იმისათვის თუ რატომ უნდა დაიწყო BJJ, არის გართობა. ვარჯიში ასევე დაგეხმარება რომ მოხვიდე უკეთეს ფიზიკურ ფორმაში, გაიჩენ ახალ მეგობრებს და  ისწავლი თავდაცვას, რაც უფრო თავდაჯერებულს გაგხდის. ბევრ ადამიანს აღმოუჩენია, რომ BJJ ეხმარება დეპრესიის და სიბრაზის დაძლევაში. ყველას თავისი მიზეზი აქვს თუ რატომ იწყებს ბრაზილიურ ჯიუ ჯიცუს, მაგრამ მთავარია რომ ბრაზილიური ჯიუ ჯიცუ გააუმჯობესებს თქვენს ცხოვრებას.

BJJ-ის დასაწყებად დაგჭირდებათ სპორტული ტანისამოსი, “თერმო მაისური” არის ოპტიმალური (გთხოვთ თან იქონიოთ ჩუსტები, ვინაიდან გასახდელში ფეხშიშველი სიარული აკრძალულია). ჩვენ გვაქვს ფორმები სახელად “gi” ან კიმანო, ასევე გვაქვს გუნდის ფორმებიც რომლის შეძენაც შეგეძლებათ თუ გადაწყვეტთ გუნდში გაწევრიანებას. დარბაზში ხელმისაწვდომია ონკანის წყალი თუმცა რეკომენდირებულია იქონიოთ საკუთარი ბოთლის წყალი. ცხოვრებაში ყოველი ახალი ნაბიჯის გადადგმა დისკომფორტთან არის დაკავშირებული, მაგრამ თუ დაიწყებთ ჯიუ ჯიცუს, მალევე მიხვდებით რომ ეს ახალი ნაბიჯი ნამდვილად ბევრის მომცემი და პოზიტიურია. გამოსცადე უფასო საცდელი ვარჯიში და დარწმუნდი, რომ არ აქვს მნიშვნელობა შენ გამოცდილი ხარ თუ დამწყები, ჩვენ გვაქვს თბილისში საუკეთესო ბრაზილიური ჯიუ ჯიცუს დაწესებულება.

კიმანოების სხვდასხვა ბრენდები და ვარიანტები არსებობს, თუმცა მისაღები არის ორი ძირითადი ვარიანტი: ბრაზილიური ჯიუ ჯიცუს კიმანო ან ძიუდოს კიმანო.

ბრაზილიური ჯიუ ჯიცუს კიმანო

 

ორივე, ბრაზილიური ჯიუ ჯიცუ და ძიუდო, წარმოიშვა ძველი სამურაების საბარძოლო ხელოვნებიდან, რომელიც ცნობილი იყო როგორც “ჯუ ჯიცუ”.  “ჯუ ჯიცუ” ან „იაპონური ჯიუ ჯიცუ“ მოიცავს დარტყმებს, გდებებს, მოცელვებს და მიწაზე ბრძოლას. თანამედროვე ჯიუ ჯიცუ ძირითადად მიმდინარეობს მიწაზე – მოიცავს გდებებს, მახრჩობელებს და მტკივნეულ ილეთებს, პოზიციურ ბრძოლას და პიროვნების დამორჩილებას.

ბრაზილიური ჯიუ ჯიცუს ფარული უპირატესობა

თავდაცვისთვის

ხშირ შემთხვევაში ხალხი თავის და მათი ოჯახის წევრების დასაცავად შერეულ საბრძოლო ხელოვნებას ვარჯიშობს. დაწყებიდან სულ რაღაც რამოდენიმე კვირის შემდეგ თქვენ იგრძნობთ ვარჯიშის შედეგს სხეულზე, რაც გაგხდით უფრო თავდაჯერებულს, ფოკუსირებულს და ძლიერს, ვიდრე თქვენ ეს ოდესმე წარმოგედგინათ.

რომ გახდეთ ბრაზილიური ჯიუ ჯიუცუს პროფესიონალი ათლეტი

პროფესიონალ ათლეტად ჩამოყალიბებისთვის საჭიროა სპეციალური მომზადება სხვადასხვანაირი ვარჯიშებით, სპარინგ პარტნიორების დახმარებით და მუდმივად ახალი ტექნიკების შესწავლით. ეს ყველაფეერი შეიძლება იყოს დამღლელი, მაგრამ მოგვიანებით ზუსტად ეს იქნება თქვენი კარგად ყოფნის განმსაზღვრელი ფაქტორი.

ფიზიკური უპირატესობები

ბრაზილიური ჯიუ ჯიცუს ვარჯიშები სხვა საბრძოლო ხელოვნებებისგან განსხვავებკთ გამორიჩევა მისი სირთულით, რაც გამომდინარეობს ჭიდაობის ფიზიკური დატვირთვისგან. ერთი ტიპიური სესია მოიცავს კარდიოს, გაწელვებს, სუნთქვით და წინააღმდეგობრივ ვარჯიშებს; ეს სესიები აუმჯობესებს თქვენს ძალას და გამძლეობას მოქნილობასთან ერთად.

ხშირად დასმული კითხვები

არა! ბრაზილიური ჯიუ ჯიცუ , არის ყველასთვის!  ზოგ ადამიანს ჰგონია , რომ საბრძოლო ხელოვნება მხოლოდ ბავშვებისთვისაა. მიუხედავად იმისა, რომ BJJ-ს ძალიან ბევრი დადებითი მხარე აქვს ბავშვებისთვის, ამჟამად ჩვენ გთავაზობთ ვარჯიშებს მხოლოდ 15 წლის ზემოთ. ყოფილა შემთხვევები როდესაც  ვარჯიში 50 ან 60 წლის ასაკშიც დაუწყიათ, თუმცა BJJ-ის მოჩხუბარის საშუალო ასაკი 30 წელია. ასე, რომ არ აქვს მნიშვნელობა შენ 18 წლის ხარ თუ 60-ის, ვარჯიშის დაწყება დაგვიანებული არასდროს არ არის!

არა! ეს არის ერთ-ერთი ყველაზე მცდარი შეხედულება. სწორედ ბრაზილიური ჯიუ ჯიცუს ვარჯიში ჩაგაყენებთ თქვენ ფორმაში. ჩვენი ჯგუფი შედგება განვითარების სხვადასხა დონეზე მყოფი სპორცმენებისგან (მათ შორის დამწყებებიც). ზოგადად ჯიუ ჯიცუს ვარჯიშები ინტენსიურია მაგრამ ჩვენ ისეთი სტრუქტურა გვაქვს განვითარებული, რომ დამწყებისთვისაც შესაძლებელი იყოს პროგრამის შესრულება.

საუკეთესო მიზეზი იმისათვის თუ რატომ უნდა დაიწყო BJJ, არის გართობა. ვარჯიში ასევე დაგეხმარება რომ მოხვიდე უკეთეს ფიზიკურ ფორმაში, გაიჩენ ახალ მეგობრებს და  ისწავლი თავდაცვას, რაც უფრო თავდაჯერებულს გაგხდის. ბევრ ადამიანს აღმოუჩენია, რომ BJJ ეხმარება დეპრესიის და სიბრაზის დაძლევაში. ყველას თავისი მიზეზი აქვს თუ რატომ იწყებს ბრაზილიურ ჯიუ ჯიცუს, მაგრამ მთავარია რომ ბრაზილიური ჯიუ ჯიცუ გააუმჯობესებს თქვენს ცხოვრებას.

BJJ-ის დასაწყებად დაგჭირდებათ სპორტული ტანისამოსი, “თერმო მაისური” არის ოპტიმალური (გთხოვთ თან იქონიოთ ჩუსტები, ვინაიდან გასახდელში ფეხშიშველი სიარული აკრძალულია). ჩვენ გვაქვს ფორმები სახელად “gi” ან კიმანო, ასევე გვაქვს გუნდის ფორმებიც რომლის შეძენაც შეგეძლებათ თუ გადაწყვეტთ გუნდში გაწევრიანებას. დარბაზში ხელმისაწვდომია ონკანის წყალი თუმცა რეკომენდირებულია იქონიოთ საკუთარი ბოთლის წყალი. ცხოვრებაში ყოველი ახალი ნაბიჯის გადადგმა დისკომფორტთან არის დაკავშირებული, მაგრამ თუ დაიწყებთ ჯიუ ჯიცუს, მალევე მიხვდებით რომ ეს ახალი ნაბიჯი ნამდვილად ბევრის მომცემი და პოზიტიურია. გამოსცადე უფასო საცდელი ვარჯიში და დარწმუნდი, რომ არ აქვს მნიშვნელობა შენ გამოცდილი ხარ თუ დამწყები, ჩვენ გვაქვს თბილისში საუკეთესო ბრაზილიური ჯიუ ჯიცუს დაწესებულება.

კიმანოების სხვდასხვა ბრენდები და ვარიანტები არსებობს, თუმცა მისაღები არის ორი ძირითადი ვარიანტი: ბრაზილიური ჯიუ ჯიცუს კიმანო ან ძიუდოს კიმანო.

ბრაზილიური ჯიუ ჯიცუს კიმანო

 

ორივე, ბრაზილიური ჯიუ ჯიცუ და ძიუდო, წარმოიშვა ძველი სამურაების საბარძოლო ხელოვნებიდან, რომელიც ცნობილი იყო როგორც “ჯუ ჯიცუ”.  “ჯუ ჯიცუ” ან „იაპონური ჯიუ ჯიცუ“ მოიცავს დარტყმებს, გდებებს, მოცელვებს და მიწაზე ბრძოლას. თანამედროვე ჯიუ ჯიცუ ძირითადად მიმდინარეობს მიწაზე – მოიცავს გდებებს, მახრჩობელებს და მტკივნეულ ილეთებს, პოზიციურ ბრძოლას და პიროვნების დამორჩილებას.

ბრაზილიური ჯიუ ჯიცუს ფარული უპირატესობა

განრიგი

დაგვიკავშირდით